Język(Language)

Początek

Widzę wielu nowych przywoływaczy zmagających się z tym, co robić, kiedy zaczynają. Opisze tu pewne podstawy.

Definicje

Zanim zaczniemy na poważnie, rozłóżmy definicje najczęściej używanych terminów:

  • AD: Arena Defense
  • AO: Arena Offense
  • AOE: Area of Effect (umiejętności, które uderzają w więcej niż jednego wroga)
  • ATB: Attack Bar
  • ATK: Attack
  • CC: Crowd Control (slow, stun, sleep, freeze, etc.spowolnienie, ogłuszenie, sen, zamrożenie itp.)
  • CD:
    • (1) Critical Damage
    • (2) Cooldown (liczba tur, zanim ponownie bedziesz mógl użyć umiejętności)
  • CR: Critical hit Rate
  • DD: Damage dealer
  • Debuff: Każdy negatywny wskaźnik statusu (np. ATK break, DEF break, Slow, Stun, itp)
  • DEF: Defense
  • DOT: Damage Over Time, inaczej debuff zadajacy obrazenia po jakimś czasie
  • Dungeon:
    • (1) DB10: Dragon’s Lair
    • (2) Elemental Dungeons: Hall of [Element] (niedziela-czwartek: odpowiednio światło, mrok, ogień, woda, wiatr)
    • (3) GB10: Giant’s Keep
    • (4) HoH: Hall of Heroes
    • (5) NB10: Necropolis
    • (6) SD: Secret Dungeon
  • GW: Guild War
  • GWD: Guild War Defense
  • GWO: Guild War Offense
  • gz: Congratulations
  • R1-5: Raid levels 1-5
  • RNG: Tak zwany automatyczny ruch komputera.
  • S1-3: Skill 1,2, i 3
  • TOA: Tower of Ascension
    • (1) TOAN: TOA Normal mode
    • (2) TOAH: TOA Hard mode

Pierwsze mobki które otrzymujemy w tutorialu:

Relacje elementarne:

© Copyright 2012 by Altas.Wszystkie prawa zastrzezone
Youtube