Początek
Widzę wielu nowych przywoływaczy zmagających się z tym, co robić, kiedy zaczynają. Opisze tu pewne podstawy.
Definicje
Zanim zaczniemy na poważnie, rozłóżmy definicje najczęściej używanych terminów:
- AD: Arena Defense
- AO: Arena Offense
- AOE: Area of Effect (umiejętności, które uderzają w więcej niż jednego wroga)
- ATB: Attack Bar
- ATK: Attack
- CC: Crowd Control (slow, stun, sleep, freeze, etc.spowolnienie, ogłuszenie, sen, zamrożenie itp.)
- CD:
- (1) Critical Damage
- (2) Cooldown (liczba tur, zanim ponownie bedziesz mógl użyć umiejętności)
- CR: Critical hit Rate
- DD: Damage dealer
- Debuff: Każdy negatywny wskaźnik statusu (np. ATK break, DEF break, Slow, Stun, itp)
- DEF: Defense
- DOT: Damage Over Time, inaczej debuff zadajacy obrazenia po jakimś czasie
- Dungeon:
- (1) DB10: Dragon’s Lair
- (2) Elemental Dungeons: Hall of [Element] (niedziela-czwartek: odpowiednio światło, mrok, ogień, woda, wiatr)
- (3) GB10: Giant’s Keep
- (4) HoH: Hall of Heroes
- (5) NB10: Necropolis
- (6) SD: Secret Dungeon
- GW: Guild War
- GWD: Guild War Defense
- GWO: Guild War Offense
- gz: Congratulations
- R1-5: Raid levels 1-5
- RNG: Tak zwany automatyczny ruch komputera.
- S1-3: Skill 1,2, i 3
- TOA: Tower of Ascension
- (1) TOAN: TOA Normal mode
- (2) TOAH: TOA Hard mode
Pierwsze mobki które otrzymujemy w tutorialu:
Relacje elementarne: